Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Αμβρόσιος: «Εγώ είμαι με τον νόμο του Θεού»


Προηγήθηκε προώθηση προς την Εισαγγελία από την Αστυνομία ενός φακέλου με περίπου 100 καταγγελίες διαδικτυακές, σχετικά με τις αναρτήσεις του Επισκόπου ενάντια στους ομοφυλόφιλους, τον περασμένο χρόνο, ιδιαιτέρως δεν τις αναφορές του, ότι «είναι αποβράσματα της κοινωνίας και ξεφτιλισμένοι» και τις προτροπές του…«φτύστε τους, αποδοκιμάστε τους, μαυρίστε τους, γιατί δεν είναι άνθρωποι και στον αγύριστο να πάνε όλοι αυτοί οι καταραμένοι».

Ο Ιεράρχης επιβεβαιώνει πως δέχθηκε στο Επισκοπείο αστυνομικό και κατέθεσε σχετικά, στο πλαίσιο προανάκρισης, και λέει ξεκάθαρα πως «υποστήριξε το Ευαγγέλιο και δεν θα το αλλάξει ποτέ για να συμμορφωθεί και να το προσαρμόσει με τον νόμο» -εννοώντας τον αντιρατσιστικό νόμο ή και το σύμφωνο συμβίωσης- τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Οταν ο νόμος του Θεού είναι αντίθετος με τον νόμο των ανθρώπων και της κοσμικής δικαιοσύνης, εγώ είμαι σταθερά με τον πρώτο!».
Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ…
Ο Ποιμενάρχης, αφού αναφέρει ότι «το ευαγγέλιο δεν έχει μόνο αγάπη αλλά και τιμωρία για τον αμαρτωλό», λέει με ευθύ τρόπο ότι δεν τον φοβίζει η όποια δίκη. «Ας με δικάσουν, δεν με πειράζει. Εχω εμπιστοσύνη στους δικαστές, αλλά δεν διακατέχομαι κι από καμία φοβία».

ΣΧΟΛΙΟ: Θά μπορούσε νά είχε ξεκινήσει τό φτύσιμο από τούς συναδέλφους του, τούς Συνοδικούς.
Αμέθυστος

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τον απεικόνιζαν σε μια γελοιογραφία σε κατάσταση αμόκ με ένα τζιχαντιστή ζωσμένο εκρηκτικά να του λέει, Αδερφέ στην Ελλάδα χαραμίζεσαι!
Όσοι ήταν εναντίον ..μύριζαν τζιχαντίλα!