Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

«ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ» ΠΟΝΗΡΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ - Η άβυσσος τής άγνοιας.


Κρατωντας στα μεμιασμενα χερια του την εικονα του μεγαλυτερου σημερινου Αντιοικουμενιστου Αγιου Ιουστινου Πόποβιτς, ταυτοχρονα δηλωνε ο ...Αχυρενιος της Σερβιας οτι ειναι: ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ!!!!
του κ. Κωνσταντινου Γεωργιτση
- Στὸ πλαίσιο τῆς κατάθεσης μίας ἐπιβαλλόμενης, συνειδησιακά, ἔνστασης, ἀπέναντι στὸν παρατηρούμενο στὶς ἡμέρες μας καταιγισμὸ «ἁγιοκατατάξεων» στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, προσώπων στὰ ὁποία δὲν πληροῦνται οἱ προϋποθέσεις ποὺ ἀπαιτοῦνται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, οἱ ἀνάλογες πρὸς τὴν κατάσταση ποὺ διαμορφώνεται σὲ κάθε χρονικὴ περίοδο, ἡ ὁποία ἔχει ἄμεση ἐπίδραση στὴν ἱστορικὴ πορεία Της πρὸς τὴν Βασιλεία τοῦ Θεοῦ, κρίνεται ἀπαραίτητη ἡ, (ἔναντι αὐτῶν τῶν «ἁγιοκατατάξεων»), ἀντίταξη ἀπόψεων ἐνισχυομένων ἀπὸ τὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη διδασκαλία, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὴν «λυδία λίθο» γιὰ τὴν ἀμερόληπτη, ἀπροκατάληπτη, ἀπροσωπόληπτη καὶ τὴν, μακρὰν πονηρῶν σκοπιμοτήτων, ἐξαγωγὴ συμπερασμάτων περὶ τοῦ θέματος αὐτοῦ.

- Ἀνατρέχοντας στὸ ἱστορικὸ παρελθὸν τῆς Ἁγίας Καθολικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, διαπιστώνουμε πὼς Αὐτὴ χαρακτηρίζει καὶ ἀναδεικνύει ὡς Ἁγίους, (μὲ τὴν γνωστὴ σὲ ὅλους ἔννοια τοῦ ὅρου), δηλαδὴ ὡς «ἀληθινοὺς καὶ πιστοὺς φίλους τοῦ Θεοῦ», κατὰ τὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη, ὅλους ἐκείνους ποὺ ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση τους ἦταν ἀπολύτως ἐναρμονισμένες μὲ τὴν κατάσταση στὴν ὁποία βρισκόταν Αὐτή, κατὰ τὶς διαδοχικές, μέχρι τῶν ἡμερῶν μας, χρονικὲς περιόδους. Συνέβαλαν δὲ αὐτές, (ἡ ἐκκλησιαστικὴ βιοτὴ καὶ ἡ στάση τους), ὡς καθοριστικοὶ παράγοντες στὸν χαρακτηρισμό τους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, ποὺ τὸν ἐξέφραζε ἀποδίδουσα σ’ αὐτοὺς μία προσηγορία (=προσωνυμία) ἀνάλογη καὶ σχετιζόμενη πρὸς τὴν τηρούμενη ἀπ’ αὐτοὺς στάση, ἀπέναντι στὶς ποικιλόμορφες καταστάσεις ποὺ προέκυπταν διαδοχικὰ σ’ Αὐτὴν καὶ ποὺ εἴχαν ἄμεση ἐπίδραση ἐπ’ Αὐτῆς.

- Συμφώνως, λοιπόν, πρὸς τὰ ἀνωτέρω, ἐξάγεται τὸ συμπέρασμα, πὼς ἡ Ἐκκλησία κατατάσσει τοὺς Ἁγίους Της, κατ’ ἀναλογίαν χρονικῶν περιόδων μὲ τὶς παράλληλα διαμορφούμενες καταστάσεις, ὡς ἑξῆς:

Α’.) Στὶς περιόδους τῶν διωγμῶν ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες αὐτοκράτορες τῆς Ρωμαϊκῆς αὐτοκρατορίας, τοὺς Ἁγίους Μεγαλομάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Μάρτυρες, τοὺς Ἁγίους Ἱερομάρτυρες, (προκειμένου περὶ Κληρικῶν Μαρτύρων), τοὺς Ἁγίους Ὁσιομάρτυρες καὶ τοὺς Ἁγίους Νεομάρτυρες τῶν νεωτέρων ἱστορικὰ χρόνων, (κυρίως τῆς περιόδου τῆς Τουρκοκρατίας).

Β’.) Στὶς περιόδους τῶν ποικιλωνύμων αἱρέσεων κατὰ τὶς ὁποῖες ἀναβίωναν οἱ διωγμοί, μὲ διῶκτες σ’ αὐτὴν τὴν περίπτωση, αἱρετικοὺς αὐτοκράτορες τῆς Βυζαντινῆς αὐτοκρατορίας, κληρικούς, (κυρίως ἐπισκόπους) καὶ τοπικοὺς ἄρχοντες, (ἐπάρχους), τοὺς Ἁγίους Ὁμολογητᾶς. Καὶ

Γ’.) Στὶς εἰρηνικὲς περιόδους ποὺ διερχόταν ἡ Ἐκκλησία, (ποὺ ἦταν οἱ μικρότερες σὲ χρονικὴ διάρκεια), τοὺς Ὁσίους.

-  Κατόπιν αὐτοῦ τοῦ εἰσαγωγικοῦ προλόγου, θὰ κατατεθοῦν κάποιες ἐνστάσεις, ἐξ ἀφορμῆς  δυὸ προσφάτων δημοσιευμάτων τῆς ἐφημερίδος «Ὀρθόδοξος Τύπος», (ἀριθ. φύλ. 2053 τῆς 16/1/15 καὶ 2054 τῆς 23/1/15, διὰ μέσου τῶν ὁποίων προβάλλεται μὲ ἐμφανῆ ἐνθουσιαστικὴ διάθεση ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου τοῦ ἁγιορείτου, ἀπὸ τὴν οἰκουμενιστικὴ – ληστρικὴ σύνοδο(!!!) τοῦ Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, ἡ ὁποία («ἁγιοκατάταξη»), ἀποτελεῖ τὴν συνέχεια μίας σειρᾶς «ἁγιοκατατάξεων», ποὺ ἔχουν ὑπόβαθρο τὶς οἰκουμενιστικὲς πονηρὲς σκοπιμότητες αὐτῶν ποὺ τὶς πραγματοποίησαν. καὶ ἀφοροῦν παράλληλα καὶ τὸν γέρονται Πορφύριο τὸν Καυσοκαλυβίτη καὶ  τὸν γέροντα Ἰουστίνο Πόποβιτς. Ἑστιάζονται δὲ ἡ ἐπικρότηση, ἡ ἀποδοχὴ καὶ ἡ ἐνθουσιώδης προβολὴ τῆς «ἁγιοκατατάξεως» τοῦ γέροντος Παϊσίου, σὲ μία «ἀντιπαπικὴ ἐπιστολή», τῆς ὁποίας ἡ συγγραφὴ ἀποδίδεται στὸ γέροντα Παΐσιο, καὶ τὴν προβάλλει ὁ πραοαναφερθεὶς «Ὀρθόδοξος Τύπος», ὡς μοναδικὸ τεκμήριο ἐπὶ τοῦ ὁποίου κατοχυρώνεται(;;;) καὶ καταδεικνύεται ὡς ἔχουσα ὀρθόδοξα ἐρείσματα, ἡ ἀνωτέρω «ἁγιοκατάταξη».

- Ἡ παράθεση στὴ συνέχεια, ἑνὸς τμήματος αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, ποὺ εἶναι ἀντιπροσωπευτική του ἐκκλησιαστικοῦ φρονήματος τοῦ (παρουσιαζομένου ὡς) συντάξαντος αὐτὴν γέροντος Παϊσίου καὶ ἡ ἀντιπαραβολὴ πρὸς αὐτὸ, τῆς ἀντίστοιχης εὐαγγελικῆς διδασκαλίας, ἀλλὰ καὶ τῶν ἀντιστοίχων διδασκαλιῶν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, θὰ καταδείξουν πὼς ὁ γέροντας Παΐσιος ὄχι μόνον δὲν πληροῖ τὶς προϋποθέσεις γιὰ τὴν ἔνταξή του μεταξὺ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας καθὼς ἀποδεικνύεται ἀπὸ τὰ γραφόμενά του, πὼς ἡ βιοτὴ καὶ ἡ στάση του δὲν ἐναρμονίζονται μὲ τὴν κατάσταση ποὺ διέρχεται ἡ Ἐκκλησία στὴν παροῦσα χρονικὴ περίοδο, καὶ συνεπῶς εἶναι ἀδύνατο νὰ ἐνταχθεῖ μεταξὺ τῶν Ἁγίων Ὁμολογητῶν, ἀλλὰ καὶ πὼς ἀντιμάχεται (ἑκούσια ἢ ἀκούσια), αὐτὴν τὴν ἴδια τὴν Ἐκκλησία μέσω τῶν γραφομένων του, διότι καταλύει εὐαγγελικὴ ἐντολὴ καὶ διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων ποὺ συνιστοῦν, αὐτονόητα, τὴν ἐπίσημη σώζουσα διδασκαλία τῆς Ἁγίας Ἐκκλησίας.  γεγονὸς πού, ἀφ’ ἑνὸς μέν, τοῦ ἀποστερεῖ τὸ προνόμιο τῆς ἐντάξεώς του μεταξὺ τῶν Ὁσίων, ἀφ’ ἑτέρου δέ, τὸν κατατάσσει μεταξὺ αὐτῶν ποὺ ὁ ἐκκλησιαστικὸς λόγος τοῦ Ἁγίου Ἰγνατίου Ἀντιοχείας τοῦ Θεοφόρου ὑποδεικνύει ὡς ἀντιτασσομένους στὴν ἐκκλησιαστικὴ ὀρθόδοξη θεσμοθεσία ὡς ἑξῆς:

«Πᾶς ὁ λέγων παρὰ τὰ διατεταγμένα (δηλαδὴ ἀντίθετα ἀπὸ τὶς ἐντολὲς τοῦ Κυρίου καὶ τὶς διδασκαλίες τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων καὶ τῶν Ἁγίων Πατέρων), κἄν ἀξιόπιστος ἡ, κἄν νηστεύη, κἄν παρθενεύη, κἄν σημεῖα (δηλαδὴ θαύματα) ποιῇ, κἄν προφητεύῃ, λύκος σοιφαινέσθω ἐν προβάτου δορᾷ, προβάτων φθοράν κατεργαζόμενος». (ΒΕΠΕΣ 2, σέλ.330).

- Ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων ὁ (φερόμενος ὡς) συντάκτης τῆς «ἀντιπαπικῆς», ὅπως χαρακτηρίζεται, ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος: «Εἰς τοὺς καιρούς μας βλέπομεν ὅτι πολλὰ πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας μας, μοναχοὶ καὶ λαϊκοί, ἔχουν, δυστυχῶς, ἀποσχισθῆ ἀπὸ αὐτήν, ἐξαιτίας τῶν φιλενωτικῶν. Ἔχω τὴν γνώμην ὅτι δὲν εἶναι καθόλου καλὸν νὰ ἀποχωριζόμεθα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησίαν κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίη ὁ Πατριάρχης. (Σημ. σύν: ἡ ἐνσυνείδητη ἐκτροπὴ τοῦ Πατριάρχη στὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὸν γέροντα Παΐσιο ὡς ἁπλὸ πταῖσμα). Ἀλλὰ ἀπὸ μέσα, κοντὰ στὴν Μητέρα ἐκκλησία ἔχει καθῆκον καὶ ὑποχρέωση ὁ καθένας ν’ ἀγωνίζεται μὲ τὸν τρόπο του. Τὸ νὰ διακόψῃ τὸ μνημόσυνον τοῦ Πατριάρχου, νὰ ἀποσχισθῇ καὶ νὰ δημιουργήση ἰδικὴν του Ἐκκλησίαν καὶ νὰ ἐξακουληθῇ νὰ ὁμιλῇ ὑβρίζοντας τὸν Πατριάρχην, αὐτό, νομίζω, εἶναι παράλογον.

Ἐὰν διὰ τὴν α’ ἢ τὴν β΄ λοξοδρόμησι τῶν κατὰ καιροὺς Πατριαρχῶν χωριζώμεθα καὶ κάνωμε δικές μας Ἐκκλησίες – Θεὸς φυλάξει – θὰ ξεπεράσουμε καὶ τοὺς Προτεστάντες ἀκόμη. Εὔκολα χωρίζει κανεὶς καὶ δύσκολα ἐπιστρέφει. Δυστυχῶς ἔχουμε πολλὲς «ἐκκλησίες» στὴν ἐποχή μας. Δημιουργήθηκαν εἴτε ἀπὸ μεγάλες ὁμάδες ἢ καὶ ἀπὸ ἕνα ἄτομο ἀκόμη... Ἐὰν οἱ φιλενωτικοὶ δίνουν τὸ πρῶτο πλῆγμα στὴν Ἐκκλησία, αὐτοί, οἱ ἀνωτέρω, δίνουν τὸ δεύτερο...».

- Ὅπως μας βεβαιώνουν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, κάθε λόγος τοῦ Κυρίου ποὺ περιλαμβάνεται στὴν Ἁγία Γραφή, (Παλαιὰ καὶ Καινή), ἀποτελεῖ σαφὴ καὶ κατηγορηματικὴ ἐντολή Του, ποὺ ἐνδεχόμενη παράβαση ἢ κατάλυση ἢ καὶ – τὸ χειρότερο –,παρότρυνση καὶ ἄλλων πρὸς ἀθέτηση αὐτῆς, συνιστᾶ θανάσιμη ἁμαρτία καὶ θέτει σὲ κίνδυνο τὴν σωτηρία αὐτοῦ ποὺ θὰ τὰ διαπράξει.

Περὶ αὐτοῦ, πρῶτος ὁ ἴδιος ὁ Κύριος ἐφιστᾶ τὴν προσοχή μας προειδοποιώντας: «Ὃς ἐὰν οὖν λύση μίαν τῶν ἐντολῶν τούτων τῶν ἐλαχίστων καὶ διδάξη οὕτω τοὺς ἀνθρώπους, ἐλάχιστος κληθήσεται ἐν τῇ βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν». (Μάτθ. ε’ 19).


Ἐπεξηγῶν δὲ σαφέστερα αὐτὴν τὴν προειδοποίηση τοῦ Κυρίου, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος διδάσκει πώς: «Ὁ  πίπτων (ἐνν. σὲ ὁποιαδήποτε ἁμαρτία) οὐχὶ τοῦ ἰδίου πτώματος δίδωσι μόνον δίκην, ἀλλ’ ὅτι καὶ ἄλλους ὑποσκελίζων κολάζεται». (Ε.Π.Ε. 34, σελ. 124). Δηλαδή, ὁ ἁμαρτάνων δὲν τιμωρεῖται μόνον γιὰ τὴν πτώση του, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὸ ὅτι ἀνατρέπει (παρασύρει) καὶ ἄλλους. Καὶ εἶναι «ἡλίου φαεινότερον» πὼς ὁ (φερόμενος ὡς) συντάκτης αὐτῆς τῆς ἐπιστολῆς, γέροντας Παΐσιος, προτρέποντας τοὺς Χριστιανοὺς νὰ μὴν «ἀποχωρίζονται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, (ἐννοῶντας προφανῶς ὡς Ἐκκλησία τὸν ἐκτραπέντα στὴν αἵρεση Πατριάρχη καὶ τοὺς περὶ αὐτὸν κληρικούς), κάθε φορὰ ποὺ θὰ πταίει ὁ Πατριάρχης...», (σ.σ. δηλαδὴ θὰ ἐκτρέπεται σὲ αἵρεση): 
Α’) Καταλύει καὶ ἀκυρώνει  τὴν ἐντολὴ τοῦ Κυρίου, (ἡ ὁποία προσιδιάζει στὴν παροῦσα κατάσταση τῆς Ἐκκλησίας), ποὺ λέγει: «Διό ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἄπτεσθε, καγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, καὶ ἔσομαι ὑμῖν εἰς πατέρα, καὶ ὑμεῖς ἔσεσθε μοι εἰς υἱοὺς καὶ θυγατέρας, ΛΕΓΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΩΡ». (Β’ Κορ. στ’ 17-18).

- Β’.) θετε τν ντολ τν γίων ποστόλων, γι ποτείχιση π τος διαφθορες – αρετικος ποιμένες, ποὺ λέγει: «... σπερ δ τ καλ ποιμένι τ μ κολουθον πρόβατον λύκοις κκειται ες διαφθοράν, οτω τ πονηρ ποιμένι  τ κολουθον πρόδηλον χει τν θάνατον, τι κατατρώξεται ατό. ΔΙΟ ΦΕΥΚΤΕΟΝ ΑΠΟ ΤΩΝ ΦΘΟΡΕΩΝ ΠΟΙΜΕΝΩΝ». (Διατ.Ἁγ. Ἀποστ. βιβ. Β’,§19, σελ. 88).

Ὅπως, δηλαδή, τὸ πρόβατο ποὺ δὲν ἀκολουθεῖ τὸν καλὸ ποιμένα, εἶναι ἐκτεθειμένο στοὺς λύκους ποὺ θὰ τὸ ἀφανίσουν, ἔτσι καὶ αὐτὸ (τὸ πρόβατο) ποὺ ἀκολουθεῖ τὸν κακὸ (ἀνάξιο) ποιμένα, ἔχει φανερὸ ἐκ τῶν προτέρων τὸν θάνατο, διότι θὰ τὸ καταφάγει. (ὁ ποιμένας). Γι’ ατ ν φεύγετε π τος φαύλους (διαφθορες) ποιμένες.

Εἶναι δὲ γνωστό, πὼς θέτηση τν ντολν τν γίων ποστόλων ποτελε θέτηση το δίου το Κυρίου κα τν ντολν Του, ὅπως ὁ Ἴδιος τὸ βεβαιώνει λέγων πρὸς τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους πὼς «... θετν μᾶς μ θετεῖ κα μ θετν θετεῖ τν ποστείλαντά μέ. (Πατέρα)». (Λουκ. ι’ 16).

- Γ’) Μέμφεται τν κκλησία πς Ατ παραλογίζεται κα ταυτόχρονα πικροτεῖ τν «δημιουργία λλων κκλησιν», ξένων πρὸς Αὐτήν, ὅταν μᾶς διδάσκει, (ὑβριστικὰ πρὸς τὸν Πατριάρχη, κατὰ τοὺς ἰσχυρισμοὺς τοῦ γέροντα Παϊσίου!!!), διὰ στόματος, π.χ. α’) τοῦ Ἁγίου Ἀθανασίου Αλεξανδρείας: «Ἐὰν πίσκοπος πρεσβύτερος ο ντες φθαλμο τς κκλησίας, κακς ναστρέφωνται κα σκανδαλίζωσι τν λαόν, χρ ατος κβάλλεσθαι. Συμφέρον γρ νευ ατν συναθροίζεσθαι ες εκτήριον οκον, μετ’ ατος μβληθῆναι, ς μετ ννα κα Καϊάφα, ες τν γέεναν το πυρός». (ΒΕΠΕΣ 33, 199). Ἤ

β’) Διὰ στόματος τοῦ Ἁγίου Μάρκου Ἐφέσου τοῦ Εὐγενικοῦ: «... Φευκτέον ατούς, (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες ἐπισκόπους), ς φεύγει τις π φεως, ς ατος (σ.σ. τοὺς ὄφεις) κείνους (σ.σ. τοὺς λατινόφρονες) ... τος χριστοκαπήλους κα χριστεμπόρους...» Καὶ ἀλλοῦ: «...Φεύγετε ον ατος δελφοί, κα τν πρς ατος κοινωνίαν. ο γρ τοιοτοι, (σ.σ. οἱ φιλενωτικοὶ λατινόφρονες), ψευδαπόστολοι, ργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι ες ποστόλους Χριστο...». (Patrologia Orientalis, Tome XV, Au Concile de Florence, σελ. 318-320). Προκύπτει δέ, παράλληλα μὲ αὐτά, πὼς ἡ Ἐκκλησία, μὲ βάση τὶς ἀνωτέρω διδασκαλίες Της, ὑποδεικνύει στοὺς πιστοὺς τὸν μοναδικὸ τρόπο ἀγῶνος σὲ περιόδους αἱρέσεων, καὶ πὼς δὲν νομιμοποιεῖται «... καθένας ν’ γωνίζεται μ τν τρόπο του...», παραμένοντας ταυτόχρονα σὲ πλήρη ἐκκλησιαστικὴ κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση καὶ τοὺς φορεῖς αὐτῆς, προφασιζόμενος «προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις», μία ἐκ τῶν ὁποίων εἶναι πὼς πρέπει νὰ ἀγωνίζεται ὁ πιστὸς κατὰ τῆς αἱρέσεως, παραμένοντας «μέσα στν Μητέρα κκλησία»(!!!). Καὶ

Δ’) Ἐκφράζοντας τὴν ἀμέτοχη ὀρθοδόξου θεμελιώσεως προσωπική του ἄποψη, πὼς οἱ ἀποτειχισθέντες ἀπὸ τοὺς φιλενωτικοὺς ἐπισκόπους, «...ἔχουν δυστυχῶς ἀποσχισθῆ...» ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία,  μ ποτέλεσμα ν «... χουμε πολλς “κκλησίες” στν ποχή μας...», ὑποβαθμίζει τὴν ἀξία καὶ τὸ κῦρος τῆς γνώμης τῶν Ἁγίων Πατέρων πού, μὲ ὑπερέχοντα τὸν Ἁγιώτατο Φώτιο, συγκρότησαν τὴν Πρωτοδευτέρα Ἁγία Σύνοδο, καὶ οἱ ὁποίοι μὲ τὸν ΙΕ’ (15ον) Ἱερὸ Κανόνα τους, ἀποφαίνονται πὼς οἱ ἀποτειχισθέντες, «... ο σχίσματι τν νωσιν τς κκλησίας κατέτεμον, λλ σχισμάτων κα μερισμν τν κκλησίαν σπούδασαν ῥύσασθαι. (=σπευσαν ν προστατεύσουν)».

- Ὁλοκληρώνοντας τὴν παροῦσα ἔνσταση, μὲ ὅσα ἐγράφησαν ἕως ἐδῶ, ἀνεπιφύλακτα ἐξάγονται τὰ παρακάτω συμπεράσματα:

Α’) Ἡ πρόσφατη «ἁγιοκατάταξη» τοῦ γέροντος Παϊσίου, ἀλλὰ καὶ ἡ προγενέστερή τοῦ γέροντος Πορφυρίου τοῦ (ἐν Ἀθήναις!!!) Καυσοκαλυβίτου, ποτελον καρπ δόλιας ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ, τν ποίαν συνδράμουν κα ο ατοπροβαλ-λόμενοι ς (δθεν) ντιοικουμενιστές, λλ ατοαποκαλυφθέντες ς ο «πεμπτοφαλαγγίτες» το Οκουμενισμο, μὲ τὴν ἄκριτη, ἐνθουσιαστικὴ ἀποδοχὴ καὶ υἱοθέτηση αὐτῶν, (τῶν «ἁγιοκατατάξεων»), ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν, μὲ κάθε τρόπο καὶ μέσον προβολὴ των, ποὺ θὰ ἐπιφέρουν πνευματικὰ ἀρνητικὲς ἐπιπτώσεις καὶ στὶς σύγχρονές μας, ἀλλὰ καὶ στὶς ἐπερχόμενες γενεές, λόγω τῆς διαμόρφωσης καὶ παγίωσης μίας ἀλλοιωμένης, νεωτεριστικῆς, ἀντορθόδοξης ἐκκλησιολογίας, στὸ θέμα τῆς ἀντιμετώπισης τῶν αἱρέσεων ἀπὸ τὸ ἐκκλησιαστκὸ σῶμα. Καὶ

Β’) Οκουμενισμς πο εναι «τύπος κα παύγασμα» τς Μασωνίας, (καθότι καὶ οἱ δυὸ περιλαβάνουν στοὺς κόλπους τους, ὅλα τὰ θρησκευτικὰ δόγματα σὲ μία συγκρητιστικὴ συνύπαρξη, δίχως νὰ ἐπιχειροῦν τὴν ὁποιαδήποτε ἀλλοίωσή τους), παρήγαγε δι τν κκλησιαστικν ργάνων του, τος δικούς του «γίους», (Παΐσιο, Πορφύριο κλπ.), κατ μίμηση τς Μασωνίας πο δι τν κκλησιαστικν ργάνων της, (ἄραγε νὰ πρόκειται γιὰ σύμπτωση;) παρήγαγε τν δικό της «γιο», τὸν ἐθνομάρτυρα Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσόστομο Καλαφάτη, πλήττοντας καίρια τὴν Ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογικὴ παράδοση, πρὸς ἀπώλεια τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος.

- Εἴθε ὁ Κύριος νὰ ἀπαλλάξη σύντομα τὴν Ἐκκλησία Του, «ἣν ἐκέκτητο τῷ ἰδίῳ Αὐτοῦ αἵματι», ἀπὸ  τά σαπρόφυτα τοῦ Μασωνοκίνητου Οἰκουμενισμοῦ καὶ τῶν συνοδοιπόρων αὐτοῦ! Γένοιτο!


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Λ. ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ

ΜΩΛΟΣ – ΛΟΚΡΙΔΟΣ



ΣΧΟΛΙΟ: Μόνον αρχαίες Γνωστικές αιρέσεις είχαν τέτοιο μίσος εναντίον τών Αγίων. Πολύ γρήγορα τελικά αυτή η Λαρισαική αντίδραση κατέληξε μία από τίς φρικωδέστερες αιρέσεις πού γνώρισε ποτέ η εκκλησία. Ο δυστυχισμένος θεωρεί σάν κριτήριο Αγιότητος το ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. Τό ίδιο πού επικαλούνται καί οι οικουμενιστές. Εμείς θά παρουσιάσουμε τήν φήμη τού επικεφαλής αυτής τής φρικώδους αιρέσεως πού δυστυχώς γιά τήν πίστη μας ταυτίστηκε μέ τήν διαφωνία στίς οικουμενιστικές κινήσεις τής διοικήσεως τής εκκλησίας.


Περί Τρικαμηνά, Ο Αγιος γέροντας τής αιρέσεως, προστάτης τής αεροπορίας.
 
Ο εν λόγω ιερομόναχος, ο οποίος θέλει να εμφανίζεται ως ο πτωχός ασκητής, είναι ένας πλούσιος τεχνοκράτης. Ξέρετε ότι κυκλοφορεί με πολυτελή ιδιόκτητα τζιπ και αυτοκίνητα και κάθε μέρα τον συναντάμε στους πεζόδρομους και στα πολυκαταστήματα της πόλεως να ψωνίζη διάφορα οικοδομικά και άλλα είδη υποδομής και μάλιστα της τελευταίας λέξεως της μόδας για τα οποία οι περισσότεροι κοσμικοί άνδρες της ηλικίας του είναι τελείως ανυποψίαστοι και αγνοούν και αυτή την ύπαρξί τους. Ξέρετε ότι κινείται με μια οικονομική άνεσι που σκανδαλίζει… Ο ίδιος μόνιμα μένει σε φιλόξενα ζεστά σπίτια της Κατερίνης, του Βόλου και της Λάρισας, πόλεις στις οποίες τρέχει από την μία στην άλλη σαν νεαρός τυχοδιώκτης. Και βέβαια όποιος θέλει να τον βρει ας πάη στο βιβλιοπωλείο «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» στην πόλι μας, για το οποίο φημολογείται ότι είναι ιδιοκτησία του… Και δυστυχώς αυτές είναι μόνο λίγες απ’ τις αποκαλύψεις τις οποίες μπορούμε να κάνουμε και για τις οποίες μάρτυρες είναι όλοι οι Λαρισαίοι, διότι και με άλλα πολλά παχυλά και περίεργα έχει δυστυχώς κοσμήσει την επί γης πολιτεία του ο αδικημένος “ασκητής”.

Τελικώς ο αποτειχισμένος (παλαιός καί νέος) είναι "ζώον σκότος έχον".

Αμέθυστος
             

74 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλύτερο ΖΩΟ από σένα ρέ ΓΟΥΡΟΥΝΙ υπάρχει;Αρχιαληταρά του ψευτοχριστιανισμού σου;
ΟΥΣΤ, ΤΕΡΑΣ.Πήγαινε να δης ρέ αρχισυκοφάντη και αρχιψεύτη του αθλιου παπαδαριού,πώς ζεί ο Τρικαμηνάς, έτσι ζούσε ο πατήρ Παϊσιος;' Η τα είχε όλα;

Ανώνυμος είπε...

Ουτε εικονα του αγιου Ιουστινου ειναι, ουτε την δηλωση εκανε τοτε, ουτε... Κατα τα αλλα...

amethystos είπε...

Δέν πληρώνει καί ΕΝΦΙΑ. Κάτι είναι.

Ανώνυμος είπε...

Ειναι ανεκδιηγητοι Αμεθυστε... Απιστευτοι...

Ανώνυμος είπε...

Οσο αλήθεια είναι οτι ο π. Παϊσιος ήταν ΠΟΡΝΟΣ οπως κάποιοι τον κατηγορύσαν, τόσο αλήθεια είναι και όλα οσα κατέθεσαν ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ οι παπάδες του ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ Λάπα και αντιγράφει ο Αμέθυστος.Κρίμα αμέθυστε να συκοφαντής εναν αγιο κληρικό σαν τον πατέρα Ευθύμιο.ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ.

amethystos είπε...

Ο ίδιος δέν λέει συχνά, καθώς επέστρεφα μέ τό αυτοκίνητό μου; Ο ίδιος ο μάνατζερ τής αγιότητός του δέν συκοφαντεί τόν Παίσιο γι' αυτά καί γιά άλλα; . Πώς συνεχίζει;; Κάνει τήν παρθένα;;Πώς μπορούσε νά γράφει τούς λόγους καί νά είναι κολλητός τού Χριστόδουλου;; Ο αγνός;;Σάς βύθισε στήν πιό βαθειά άβησσο ο αεροπόρος. Επαιρνε βεβαίως πολλά μαθήματα αεροπορίας!! Ξέρεις πόσο κοστίζουν ρέ μάγκα;; Αντί νά λέει καί ευχαριστώ πού τόν προστάτεψαν. Ο επιδειξίας. Αφού υπάρχουν τόσοι γύρω του πού τρώνε κουτόχορτο, χαλάλι του ο κολπατζής.

amethystos είπε...

Πραγματικά η αθεία είναι απίστευτη.

Ανώνυμος είπε...

Δυστυχώς η μία κακοδοξία επαγωγικά οδηγεί στην άλλη χειρω της πρώτης !Είναι λυπηρό !
Εσύ όμως αμέθυστε πού γνωρίζεις όλα αυτά περί της βιοτής του Τρικαμηνά ; Είσαι κάτοικος Λάρισας ; Η κακοδοξία αυτοκαταδικάζεται μέ την εις άτοπον απαγωγή καί όχι μέ ψευτιές καί ασύστολες συκοφαντίες σάν αυτές που έχει αραδιάσει ο σχολιαστής (εσύ είσαι ο σχολιαστής ;)Περί του ήθους του ανθρώπου ουδέν μεμπτόν αλλά καί θαυμαστόν !
Οφείλουν όμως οι αποτειχισμένοι να μας πουν απερίφραστα άν υιοθετούν τις θέσεις του αγαπητού αδελφού Κώστα Γεωργίτση
Δεν ξέρω ποιός θά είναι αυτός ο άνθρωπος που θά συναγάγει τά διασκορπισμένα πρόβατα της εκκλησίας! Χρειάζονται τόνοι αγάπης για νά εξαλειφθούν οι πληγές !

Ανώνυμος είπε...


ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι κόλπο των Οικουμενιστών αυτές οι "αγιοκατατάξεις"...!!!
Μην τρελαθούμε...

Χαίρομαι που υπάρχουν άνθρωποι που μέσα σε όλο αυτό το "πνευματικό χάος" που επικρατεί, μπορούν όχι μόνο να "διακρίνουν" την πραγματικότητα, αλλά και έχουν και το θάρρος να το εκφράσουν (διότι λογικά θα πέσουν πάνω τους να τους φάνε οι περισσότεροι λόγω του ότι "προσβάλλουν" τους εν λόγω (δήθεν) "αγίους"....!!!!

Μόνο στην πλάνα "εποχή του αντιχρίστου" οι "άγιοι" θα είχαν πλήρη κοινωνία με την αίρεση και θα την αποδεχόντουσαν...

Οι "σκοτεινές δυνάμεις" να έχουν υπόψην τους οτι οι ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ δεν μασάνε κουτόχορτο...!!! Μπορεί να έμειναν ΛΙΓΟΙ αλλά έχουν την βοήθεια του Θεού με το μέρος τους...!!!!

Δεν έχουν σημασία τα νούμερα στην ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ αλλά το να ΜΗΝ Βλασφημείται το όνομα του Θεού....!!!!

Προσωπολατρείες, ...γεροντολατρείες....πλάνες....κλπ...!!!

Είναι προφανές αυτό που λέει η ΦΙΛΟΚΑΛΙΑ --> Τα ΟΜΟΙΑ με τα ΟΜΟΙΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ....

amethystos είπε...

Κανένας αιρετικός δέν επέστρεψε ποτέ. Γιά τό ήθος τού ανθρώπου όμως;;Είσαι τζέντλεμαν;; Τό ήθος τού ανθρώπου είναι τό πρόβλημα φίλε.

amethystos είπε...

Κανένας δέν ταράζεται, κανείς δέν τούς απειλεί. Αντιθέτως γαυγίζουν τούς πάντες. Ανήκεις στό νέο εξελιγμένο είδος;; Τό ''ζώον σκότος έχον'';

Ανώνυμος είπε...

Μεγαλύτερο ΖΩΟ από σένα ρέ ΓΟΥΡΟΥΝΙ υπάρχει;Αρχιαληταρά του ψευτοχριστιανισμού σου;
ΟΥΣΤ, ΤΕΡΑΣ.Πήγαινε να δης ρέ αρχισυκοφάντη και αρχιψεύτη του αθλιου παπαδαριού,πώς ζεί ο Τρικαμηνάς, έτσι ζούσε ο πατήρ Παϊσιος;' Η τα είχε όλα;

Ανώνυμος είπε...

Τό ήθος του ανθρώπου είναι ακεραιότατο ! Οι συκοφαντίες δέν χρειάζονται Ασ'τους νά γαυγίζουν, οι άγιοι δέν θά θυμώσουν, άν είναι νά εκτονωθεί η ενέργειά τους, είχαν άπειρη αγάπη Ο Χριστός επί του σταυρού χρησιμοποίησε μία ευαίσθητη χορδή του ληστή καί ο π. Ευθύμιος πολυ υπερέχει του ληστού καί της πόρνης γιατί νά τον καταδικάσουμε Άς ελπίζουμε

Ανώνυμος είπε...

Θέλω νά πιστεύω οτι επλάσθην κατ'εικόνα Θεού κάι ομοίωσιν Όλα αυτά τά κουλτουριάρικα περί ζώων δέν τά καταλαβαίνω Sorry !

Ανώνυμος είπε...

12.06
Έχεις δίκιο το ετούτο του αμέθυστου κάτι μου θυμίζει για γουρούνι !
Επίσης έχεις δίκιο οτι ο άγιος Παΐσιος ΄΄τά είχε όλα ΄΄Μπορείτε νά μας πείτε εσάς τί σας λείπει ; Κάντε λίγη ενδοσκόπηση

amethystos είπε...

Βρίζουν τούς Αγίους καί εσύ μιλάς γιά ακεραιότητα ήθους; Τόσο πορωμένος είσαι;; Επλάσθης αλλά τό ξέχασες!

amethystos είπε...

Δέν τόν καταδικάζουμε φίλε. Τόν ξεχέζουμε.

Ανώνυμος είπε...

Αμέθυστε ηρέμησε !

amethystos είπε...

Εξουσιάζει τόσο προκλητικά τήν Θ. Ευχαριστία, συκοφαντεί τούς Αγίους καί έχει ακέραιο ήθος;; Γι' αυτό χανόμαστε. Ανεχόμαστε τά πάντα σάν ευνούχοι.

Ανώνυμος είπε...

Καί τί μπορούμε νά κάνουμε ; Από τό ένα μέρος οι οικουμενιστές από τό άλλο οι αποτειχισμένοι καί στή μέση οι υποκριτές Άς μας ελεήσει ο Θεός !

Ανώνυμος είπε...

ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΕΚΑΝΕΣ ΓΑΡΓΑΡΑ 2.48 8/2/15?
ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΦΕΞΕΙΣ ΘΑ ΓΛΥΣΤΡΙΣΩ ΤΟΝ ΚΑΤΗΦΟΡΟ ;
ΓΙΑ ΤΟΣΟ ΦΩΣ ΜΙΛΑΜΕ..
ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΤΥΡΙΚΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ...
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.ΕΥΘΥΜΙΟ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ...ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΟΣΟ ΜΑΚΡΑΙΝΕΙ ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΥΡΙΕΥΕΙ.π

Ανώνυμος είπε...

Τι γράφουν για σένα:


ΟΔΥΣΣΕΑ8 Φεβρουαρίου 2015 - 1:04 μ.μ.



Ο ΕΝ ΚΡΑΙΠΑΛΗ ΚΑΙ ΜΕΘΗ ΔΙΑΒΟΙΩΝ ΠΑΝΑΘΛΙΟΣ ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ της Κιναιδικης Αλβιωνας τολμησε και παλι να ασχοληθη με τον Τρικαμηνα και τους Αποτειχισμενους.
Μηπως για να τους επαινεση, οπως το καμνει ο Ιερος Κανονας τον οποιο εφαρμοζουν, ενω αυτος ο απιστος και ασεβης και υβριστης των Αγιων ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ των Ιστολογων, δεν μπορει να το κανη;
Ε, οχι, δα.
Αυτος το μονο που κανει στη ζωη του ειναι να εγκωμιαζει οχι τους Μεγαλους Αγιους του Θεου, αυτους τους ΔΙΑΣΤΡΕΦΕΙ και τους εξυβριζει σαν ΧΑΜΙΝΙ, αλλα καποιους σημερινους γερονταδες και ιδιαιτερα τον πατερα Παϊσιο.
Μην τολμησουμε και πουμε κατι για τα ...ειδωλα τους, μονο αυτος εχει αυτο το αποκλειστικο δικαιωμα θειω δικαιω.
Και να τηρουσαν τουλαχιστον οσα ο πατηρ Παισιος γραφει στα βιβλια του;
Τα ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
Ειναι θεατρινοι οι ...ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΙ...
Ιδου που καταντησε ο ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΣ της Κιναιδικης Αλβιωνας.
Να επιστρατευη ΨΕΥΔΗ κατα ενος ασκητου που χρησιμοποιησαν καποια κατακαθια της Λαρισας.
Και δεν ντραπηκε.
Μα ποιος να ντραπη;
Αυτος που γραφει ΑΛΗΤΙΚΑ σαν πορνοβοσκος των οδων και των τριοδων;
Δειτε το κειμενο των κατακαθιων ποου χρησιμοποιησε γιατι δεν εχει να πη τιποτα αλλο κατα του πατρος Ευθυμιου.
Για να απαντηση στα αφθονα κειμενα του πατρος Ευθυμιου ή των αλλων θεολογων μας, δεν τολμαει αφου δεν εχει κανενα επιχειρημα να προσκομιση, παρα μονο αμπελοφιλοσοφιες της βλακειας και της ανοησιας.
Μην τον διαβαζετε γιατι και μονο να ανοιγετε το ιστολογιο του σας ερχονται τα βρωμερα του κοπρια καταμουτρα.
Μακρυα του.
Δειτε και το θρυλικο κειμενο του Αμιμητου Ψευδους καποιων υποκειμενων που εναν εναν απο αυτους αρχισε ο Θεος να τους ξεπαστρεβει λογω της συκοφαντικης δυσφημησης τους κατα ενος αγιου μοναχου.
Ας προσεξουν και οσοι τολμουν και γραφουν ΨΕΜΜΑΤΑ κατα του πατρος Ευθυμιου γιατι θα εχουν ενας ενας την ιδια τυχη με καποιους παπαδες της Λαρισας.
Το ξεραμε το ΨΕΥΔΟΣ δεν μας ειναι αγνωστο που δεν εχει ΙΧΝΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ.
Που αξιζει να δημοσιευθη μονο απο το ιστολογιο του ΧΟΙΡΟΒΟΣΚΟΥ της Κιναιδικης Αλβιωνας.
--------------------------------------------------------------------



Ο εν λόγω ιερομόναχος, ο οποίος θέλει να εμφανίζεται ως ο πτωχός ασκητής, είναι ένας πλούσιος τεχνοκράτης. Ξέρετε ότι κυκλοφορεί με πολυτελή ιδιόκτητα τζιπ και αυτοκίνητα και κάθε μέρα τον συναντάμε στους πεζόδρομους και στα πολυκαταστήματα της πόλεως να ψωνίζη διάφορα οικοδομικά και άλλα είδη υποδομής και μάλιστα της τελευταίας λέξεως της μόδας για τα οποία οι περισσότεροι κοσμικοί άνδρες της ηλικίας του είναι τελείως ανυποψίαστοι και αγνοούν και αυτή την ύπαρξί τους. Ξέρετε ότι κινείται με μια οικονομική άνεσι που σκανδαλίζει… Ο ίδιος μόνιμα μένει σε φιλόξενα ζεστά σπίτια της Κατερίνης, του Βόλου και της Λάρισας, πόλεις στις οποίες τρέχει από την μία στην άλλη σαν νεαρός τυχοδιώκτης. Και βέβαια όποιος θέλει να τον βρει ας πάη στο βιβλιοπωλείο «ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ» στην πόλι μας, για το οποίο φημολογείται ότι είναι ιδιοκτησία του… Και δυστυχώς αυτές είναι μόνο λίγες απ’ τις αποκαλύψεις τις οποίες μπορούμε να κάνουμε και για τις οποίες μάρτυρες είναι όλοι οι Λαρισαίοι, διότι και με άλλα πολλά παχυλά και περίεργα έχει δυστυχώς κοσμήσει την επί γης πολιτεία του ο αδικημένος “ασκητής”.

Τελικώς ο αποτειχισμένος( παλαιός καί νέος) είναι ‘’ζώον σκότος έχον’’.

amethystos είπε...

Πολλούς κίναιδους βλέπει γύρω του ο ανθρωπάκος. Πού κυκλοφορεί;;

Ανώνυμος είπε...

Ο αμέθυστος έχει αλήθεια ένα ΄΄θεληματικό πηγούνι΄΄ ! Λέτε αυτό νά είναι που τον κάνει να μοιάζει μέ γουρούνι ;

amethystos είπε...

Πολλές γνώσεις έχεις από γουρούνια.!

Ανώνυμος είπε...

Ο π. Ευθύμιος είναι καί πολύ περισσότερο ήταν στά νιάτα του ένας ικανότατος άνθρωπος Εκτός από αεροπλάνο ήταν πολύ πιο δύσκολο νά οδηγεί ένα τζιποτράκτερο στον κακοτράχαλο χωματόδρομο από την άσφαλτο μέχρι τον αγιο Σπυρίδωνα Εκεί νά δείς περιπέτειες καί μαστοριά μέσα στις κολλώδεις λάσπες Δεν είναι η περίπτωση ενός άκαπνου ανθρώπου μέ απαλά χέρια γραφείου καί δέν του αξίζει μία φτηνή αντιμετώπιση Δεν είναι κακό οτι είναι δημιουργικός άνθρωπος καί όπου βρεθεί μέ την πολυπραγμωσύνη του καί μέ προσωπική εργασια δημιουργεί,επισκευάζει ,συντηρεί Στά Αμπελάκια δέ εξεπλάγην από την τεράστια βιβλιοθήκη του που δείχνει την φιλομάθειά του παρά τά πενιχρά οικονομικά του Η ανιδιοτέλειά του καί η πτωχεία του είναι αδιαμφισβήτητες Έτερον εκάτερον , η αλήθεια νά λέγεται !

Ανώνυμος είπε...

2.26 Καλό!!

Ανώνυμος είπε...

Ότι και αν είναι ο Τρικαμηνάς σαν άνθρωπος, δεν μας ενδιαφέρει. Το μόνο που πρέπει να προσέξουμε είναι η αποτείχιση, και οι θεωρίες μολυσμού που κατά την γνώμη μου είναι ΛΑΘΟΣ.
Αν δεχτούμε αυτά που λένε θα βγει το συμπέρασμα ότι όλοι οι Ορθόδοξοι του πλανήτη είναι αιρετικοί, μολυσμένοι, μαγαρισμένοι, και καταδικασμένοι για την κόλαση και αυτοί είναι οι μόνοι ΚΑΘΑΡΟΙ. Μου θυμίζει μια γνωστή μου πεντηκοστιανή, που μου έλεγε ότι "εμείς οι λίγοι είμαστε τα πολύτιμα του Κυρίου". Όλοι οι άλλοι σύμφωνα με αυτήν ήταν ειδωλολάτρες γιατί προσκυνούσαν εικόνες και Αγίους και θα έμεναν κάτω να βασανιστούν από τον Αντίχριστο, ενώ ΜΟΝΟ αυτοί "θα αρπαχθούν εν νεφέλαις" για να συναντήσουν τον Κύριο. Η ανθρώπινη ανοησία δεν έχει όρια ειδικά όταν έχει θρησκευτικό επένδυμα.
Τα χαρακτηριστικά της αίρεσης υπάρχουν στους αποτειχισμένους και φαίνονται αμέσως. Αυτοδικαίωση, απομόνωση σε μια ομάδα "ΚΑΘΑΡΩΝ", εξασφαλισμένη σωτηρία επειδή είσαι μέλος αυτής της ομάδας.. κατάκριση και μαζική απόρριψη ανθρώπων κτλ..
Αυτό είναι η αποθέωση του ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΥ!
"ουκ ειμί ώσπερ οι λοιποί των ανθρώπων"..

Ανώνυμος είπε...

Ο Τρικαμηνάς μπορεί να θεωρεί ότι κάνει το σωστό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι έτσι.
Ο Μάξιμος Βαρβαρής έγραψε το βιβλίο "ο Αντίχριστος ήλθεν" όπου έδινε συγκεκριμένες ημερομηνίες και φυσικά έπεσε έξω.Πολύς κόσμος τον πίστεψε με αποτέλεσμα να κλονιστεί πνευματικά όταν είδε να μην πραγματοποιούνται όλα αυτά.
Είναι όμως τραγικές οι πλάνες και ο τρόπος που έχει ο διάβολος να καταστρέφει "ει δυνατόν και τους εκλεκτούς". Μέσα στο βιβλίο του γράφει ότι έκλαιγε και προσευχόταν να μην πέσει σε πλάνη. Και ότι ερχόταν άμεσα η απάντηση από τον Θεό με ευλογία και ειρήνη που τον πλημμύριζε και τον πληροφορούσε να συνεχίσει.
Όμως όλα ήταν μια ΠΛΑΝΗ.
Θέλω να παρακαλέσω τους αποτειχισμένους να σκεφτούν λογικά και απλά, κάποια πράγματα, και να μην υποβιβάζουν τον Θεό σε ένα "φανάρι" που δείχνει κόκκινο ή πράσινο, ναι και όχι. Εξάλλου από τους καρπούς φαίνεται το δέντρο.
Ο Άγιος Νικόδημος μας λέει: "Όπου το Πνεύμα του Θεού εκεί αγάπη, χαρά, ειρήνη, όπου το πνεύμα το αλλότριο εκεί ακαταστασία και ταραχή".

Ανώνυμος είπε...

Ναί ο π. Ευθύμιος κυκλοφορεί με κάποιο αυτοκίνητο που του το δώρησαν οι χριστιανοί.
Μάλιστα πολλες φορές κοιμάται εκεί μέσα και επάνω στον δημόσιο δρόμο, αφού δεν κοιμάται πουθενά αλλού αλλά μόνο μέσα στη σπηλιά του που βρίσκεται μέσα στα Τέμπη.
Μάλιστα η σπηλιά του, το μέγαρό του, από τα εκρηκτικά που έβαζαν οι εργολάβοι γιά την κατασκευή του δρόμου λόγω πτώσεως των βράχων, χαλασε και πήρε βροχή που καταμούσκεψε όλα τα βιβλί α του τα οποία στέγνωναν οι χριστιανοί στά σπίτια τους.
Καποιες φορές του εκλεψαν ακόμα και τα λάστιχα του αυτοκινήτου.
Κάποιες φορές πήγαν ...Απεσταλμένοι των δεσποτάδων, στη σπηλιά του και την εκαναν άνω κάτω γιά να βρούν τα ...εκατομμύρια!!!
Μένει σε σπηλιά γιατί τον έδιωξαν τα αχρεία δεσποτικά υποκείμενα από τον διεφθαρμένο κόσμο τους και αναχώρησε και μένει σαν τα αγρίμια...
Εκεί που ζούν οι λύκοι και οι αλεπούδες, οπώς τούπε και ο δασάρχης της περιοχής που του ζήτησε την αδειά του γιά να μένει μέσα στη σπηλιά.
Ξέρετε κανένα Παίσιο να μένει σε σπηλιά;
Ολοι τους μένουν σε μοναστήρια και μάλιστα προτιμούν τα γυναικεία για να εχουν περιποιήσεις πολλαπλες απο τις ...νύμφες του Χριστού!!!
Πάντοτε τον βλέπουμε με ενα ράσο και με τα ιδια παντοτε αμφια.
Οι Παίσιοι βορρά και νότου εχουν μόνο από ενα αμφιο;
Μούλεγε κάποιος που ηθελε να του δωσει ενα ράσο και ενα αμφιο δεν του τα εδωσε γιατί αν του τα εδινε θα τα μοίραζε. Και εκεινος τελικά δεν του τα εδωσε.
Αυτή είναι η ζωή του πατρός Ευθυμίου και η ασταμάτητη γραφίδα του στάζει Πνεύμα Αγιο.
Αυτόν τον αγιο κληρικό μισεί ο Αμεθυστος και βγάζει όλη την χολή του επάνω του.
Ψευτοχριστιανέ Αμέθυστε.
Πού κρύφτηκες και εσύ και η παρέα σου.
Γιατί, τι φοβάστε θρασύδειλοι;
Λέγε ΑΝΩΝΥΜΕ Αμέθυστε.
Ωστε μένεις στην Αγγλία;
Νομίζαμε ότι μένεις στην Αστόρια μαζί με τον αλλο εκεί τον Τελεβάντο.

Λαρισαίος

amethystos είπε...

Ωστε έχεις χειροπιαστές αποδείξεις φίλε; Αφού λοιπόν είναι τόσο μεγάλος ασκητής τότε καί ό,τι ισχυρίζεται πρέπει νά είναι αλήθεια. Μπράβο.

Ανώνυμος είπε...

Ποιος μπορεί να μου δώσει ένα κινητό του Τρικαμηνά; Θέλω επειγόντως να επικοινωνήσω μαζί του. Για να τον βρίζουν τόσο πολύ εδώ μέσα, σίγουρα κάτι καλό έχει κάνει. Θέλω να τον γνωρίσω. Έχω και μια...σπηλιά να του συστήσω(δεν κάνω πλάκα).

amethystos είπε...

Τό παίζεις λίγο εξυπνούλης; Εδώ μέσα βρίζουν τόν Αμέθυστο. Βρίζουν καί τόν ΓΑΠ. Κάτι καλό θάκανε, ναί;

Ανώνυμος είπε...

4:10
Εκεινον που ο Θεος δεν πετυχε να κολασει με την πολλη του γνωση και πνευματικοτητα,
Το πετυχε με τη σιωπη του!π

Ανώνυμος είπε...

Λαθος..εκεινον που ο διαβολος δεν πετυχε κλπ-π

Ανώνυμος είπε...

Και ο Αμέθυστος ναι, αραιά και πού κάτι καλό κάνει. Και ο GAP κάτι καλό έκανε επίσης. Δεν υπάρχει άνθρωπος χωρίς κάποιο χάρισμα. Γι αυτό ο Θεός ΟΛΟΥΣ, ακόμη και τους διαβόλους, τους αγαπάει. Δώσε το κινητό του Τρικαμηνά τώρα. H σπηλιά τον περιμένει!

Ανώνυμος είπε...

Εσύ Αμέθυστε εχεις δικά σου Πατερικά στοιχεία που να αποδεικνύουν οτι εχει αδικο ο π. Ευθύμιος;
Δεν το βλέπουμε, μόνο τον βρίζεις.
Στοιχεία Πατερικά δεν φέρνετε κανένας σας.

amethystos είπε...

Θές αποδείξεις φίλε; Θές νά βάλουμε τούς Πατέρες καί τά κείμενά τους σέ διχασμό καί εμφύλιο, όπως οι λατίνοι; Αυτό σημαίνει οργανωσιακός. Θεολογία τού Τρεμπέλα.Νά πολεμούν μεταξύ τους γιά τό δίκηο τους όπως οι πολιτικοί στά παράθυρα τής τηλεοράσεως; Τί ποταπός άνθρωπος. Οι Πατέρες αναφέρονται σέ αίρεση. Εσείς σέ ποιά; Τί πολεμάτε; Τόν Σεραφείμ στό πλευρό τού Μυτιληναίου; Η Λαρισινή συμμορία ζητάει αποδείξεις ότι έχει άδικο; Διότι έχει αποδείξει περίτρανα ότι έχει δίκαιο; Απλώς φτιάξατε δική σας εκκλησία. Ας προσέχατε.

Ανώνυμος είπε...

Tην Παναίρεση του οικουμενισμού δεν την ακουσες ποτέ εσύ Αμέθυστε;Δεν την ακουσες δεν την γνωρίζεις;Τί είσαι ...χαζοχαρούμενος;΄Η τυφλός;
Μόνο τον πατέρα Παϊσιο διάβασες εσύ που καί αυτός μίλησε γιά την Παναίρεση και όχι τον Αγιο Ιουστίνο που την αναλύει εξονυχηστικά στα βιβλία του;
Αλλά μάλλον ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

amethystos είπε...

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ; ΤΙ ΛΕΕΙ; Διοτι παναίρεση είναι ένα απλό όνομα.

Ανώνυμος είπε...

Πώς είναι δυνατόν ο Αμέθυστος να εχει σχέσεις με την Εκκλησια; Αλλά ξέχασα γι αυτόν εκκλησία είναι ....ο Κύριος!!! Δηλάδή σε ποιά αιρεση ανήκει; Στην Αίρεση του ...Κυρίου; Ποιού Κυρίου; του Αδου; Ας μας εξηγησει.
Αυτός χυδαιολογεί σαν αλήτης του δρόμου. καί κάνει και τον χριστιανό. Αυτός πρέπει να βρίσκεται στους ΠΡΟΣΚΛΑΙΟΝΤΕΣ και μέχρι των εσχάτων του.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή δεν απλωσες τα χέρια σου να αγοράσης ούτε το βιβλίο του Πόποβιτς γιά να διαφωτισθής εσύ ο πολύξερος;;Και ερχεσαι και κάνεις τον εξυπνο δάσκαλο όλων;
Δηλαδή οι Αγιοι ένα φαντασμα αποκαλεσαν Αιρεση.Και τους διαψεύδεις εξυπνάκια;Ποιός είσαι ρέ;Σε χαντάκωσαν οι φιλοσοφίες νομίζω το μυαλό σου.

amethystos είπε...

Σέ κόλλησα φίλε, νά μέ συγχωρείς. Πρόσεξε όμως γιατί η λύσσα είναι υδροφοβική. Μή νιφτείς αμέσως. Κάνε υπομονή.

amethystos είπε...

Εχει πολλά προσωπεία η αίρεση, φίλε. Ενα φοράει καί ο Τρικαμηνάς. Ετσι φαινόταν, όταν πρωτοεμφανίστηκε. Σάν νά περιλάμβανε όλες τίς αιρέσεις πού βασάνισαν τό Βυζάντιο. Τώρα ξέρουμε περισσότερα.

Ανώνυμος είπε...

Τον Τρικαμηνά, οπως από ασέβεια αποκαλείς, τα λέει πολύ καλά. Εσείς οι αλλοι μας τα μπερδεύετε ή τα αποσιωπάτε σκόπιμα.

amethystos είπε...

Νά μήν ανησυχείτε όλοι σας. Τώρα πού θά ενωθούν όλες οι εκκλησίες, θά ενωθούν καί μέ τήν εκκλησία τής Λάρισας.

Ανώνυμος είπε...

Ο αμέθυστος γνωρίζει ποιό είναι τό περιεχόμενο της παναίρεσης καί κανείς άλλος ,ούτε ο Μυτιληναίος !Μήπως αμέθυστέ μου έχεις κάποιο πρόβλημα με τις αυθεντίες; Κάπου έλεγες οτι οι αυθεντίες περιορίζουν την δημοκρατία Μήπως η δημοκρατία είναι κάποια αγία που την επισκιάζουν οι άλλοι άγιοι;

amethystos είπε...

Πέρασαν πολλά χρόνια από τήν κοίμηση τού Μυτιληναίου. Εξάλλου είναι ο πνευματικός πατέρας τής εκκλησίας τής Λάρισας. Φανατικός οργανωσιακός. Θολό τοπίο.

Ανώνυμος είπε...

Καί σέ ποιά οργάνωση ανήκε πές το καί σέ μάς που δέν το ξέρουμε Οι άγιοι είναι πάντα παρόντες στη ζωή της εκκλησίας !

Ανώνυμος είπε...

Ανάγεις τον Μυτιληναίο στό ύψος των αγίων Αποστόλων ,όπως λέμε εκκλησία της Κορίνθου ,της Ρώμης κ.τ.λ.Δεν είναι κακό !

amethystos είπε...

O Μυτιληναίος είναι ο υπεύθυνος τής σχισματικής εκκλησίας τής Λάρισας.

Ανώνυμος είπε...

Αμέθυστε μή ών Θεσσαλός δέν γνωριζεις καλά τά πράγματα Καμμία σχέση δέν έχει ο Τρικαμηνάς μέ τον Μυτιληναίο Μή μας τά χαλάς τώρα ,σέ θεωρούμε αγωνιστή Επειδή ο π. Αθανάσιος τόλμησε να αντιστρατευθεί τούς μοιχεπιβάτες επισκόπους καί νά μας αφήσει ένα ορθόδοξο φρόνημα αγωνιστικότητος ; Κανένα οργανωσιακό δέν είδα νά ξεφεύγει από τά καλούπια της οργάνωσης

amethystos είπε...

Ο ίδιος τό αναφέρει Σέ ένα βίντεο. ''Βοήθησα τούς Λαρισαίους γιατί είχαν δίκαιο''. Ο κόσμος πού τού συμπαρίσταται είναι οι οπαδοί τού Μυτιληναίου. Καί τιμωρήθηκε διότι ενεπλάκη στίς διαμάχες. Είναι παράτολμος αλλά στίς πλάτες άλλων.

Ανώνυμος είπε...

Ο κόσμος που του συμπαρίσταται είναι οι δικοί του οπαδοί καί όχι οι οπαδοί του Μυτιληναίου ο οποίος δέν είχε οπαδούς Η σχέση του με τούς ανθρώπους ήταν καθαρά πνευματική Μή συγχέεις πράγματα που δέν έχουν καμμία σχέση μεταξύ τους

Ανώνυμος είπε...

ΟΥΣΤ ΡΕ ΒΡΩΜΟΓΟΥΡΟΥΝΟ.

Missa είπε...

Stirizete stis plates ton Agion.Timorithike giati den mnimoneue ton mixepivati Lapa kai giati egrapse vivlio enantia stin agiokatataxi enos masonou.Exi autokinito pou kostizi 1000 €.Afilargiros,den exi tipota.I spilia ine to spiti tou.Simparastates tou ine oli i Xristiani pou akolouthoun tin sinfonia ton Agion Pateron(kirios sto thema tis staseos mas enantion ton ereseon),se oli tin epikratia kai oxi mono.Ine maxitis tis Orthodoxis Pisteos.Apsegadiastos. Agnos. Eugenikos.ATROTOS.O fovos kai o tromos ton Ikoumeniston kai to aprosperasto empodio tous. Enas skiros diskos Paterikis Theologias.Ine lixnari pou fotizi kai dialii ta skotadia ton provatosximon likon pou theloun na katasparaxoun to pimnio tou Xristou.Ine pixida kai faros ton Orthodoxon Xristianon.Ton agapame poli!

Ανώνυμος είπε...

9:36
Που την αναλύει εξονυχηστικά ο άγιος Ιουστίνος; Σε ποια βιβλία του; Την παναίρεση. Για πες μας κοριτσι μου.

amethystos είπε...

Δηλ. ο Οδυσσέας ; Καλά τό λές. ΟΠΑΔΟΙ. Σάν τόν περιβόητο Γεωργίτση. Τόν σκληρόκαρδο. Βρίσκει στούς χωρισμούς τήν εύκολη λύση.

Ανώνυμος είπε...

3.26 Tα δικά μου σ' αυτό το θέμα είναι ΜΟΝΟ το 4.10 και 4.30. ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ! Μ.

amethystos είπε...

Γειά σου Missa, βρήκες τόν Σεραφείμ τού Σάρωφ καυμένε καί τό γιορτάζεις. Μπράβο.

amethystos είπε...

Αυτή η αιρετική ομάδα έχει τεράστιο πρόβλημα μέ τήν μοιχεία. Μοιχεπιβάτης ο ένας, πόρνος ο άλλος. Καί είναι έτοιμοι νά λιθοβολήσουν τούς αμαρτωλούς. Ας κοιτάξουν πρώτα τόν εαυτό τους. Ακόμη καί ο Αγιος πού έχουν επιλέξει γιά νά γκρεμίσουν τήν παράδοσή μας ήταν καρφωμένος μέ τήν μοιχεία. Ευτυχώς πού άντεξε η εκκλησία μας τόν παραλογισμό του, διότι είχε στίς κατάλληλες θέσεις αγίους, καθώς γιά τούς ίδιους λόγους δημιουργήθηκε η Αγγλικανική εκκλησία καί σήμερα κατάντησε περίγελως. Μάλιστα έκαψαν τά σκηνώματα τών Αγίων τους, εξαφάνισαν κάθε ίχνος αγιότητος. Τέτοιο δαιμονικό πάθος τούς οδηγούσε. Τό πνεύμα τους είναι απολύτως αρνητικό. ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ούτε μέ τόν εαυτό τους. Ανθρωποι πού δέν υπακούνε σέ κανέναν. Καί δυστυχώς έχουν αρπαχτεί από τίς Γενικές εκφράσεις τού Πόποβιτς καί υπερβαίνουν τήν άγνοια καί τήν αμάθειά τους. Ακόμη καί ο Μυτιληναίος διεκρίθη σάν σχολιαστής τής αποκαλύψεως. Κάτι πού δέν έκαναν ποτέ τους οι Πατέρες. Καί η αποκάλυψη είναι ο πυρήνας τής συγχρόνου αιρέσεως.

Ανώνυμος είπε...

Χριστιανικό ιστολόγιο είναι εδώ;
Το απόλυτο χριστιανικό χάος!
Μετά, περιμένετε να πείσετε τους νέους να μείνουν στην Εκκλησία;
Την πατήσατε!

amethystos είπε...

ΚΎΡΙΕ ΕΛΈΗΣΟΝ ,ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ, ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ... Καλύτερα τώρα;; Οι νέοι δύσκολα είναι χριστιανοί. Βαδίζουν τόν δρόμο τού άσωτου ή τού πρεσβύτερου.

Ανώνυμος είπε...

9:27
Συμφωνουν με τη Σερβία. Και υπακουνε εκει.
Δεν το ξερεις;

amethystos είπε...

Γιά νά μήν επεκταθούμε. Ξέρεις πώς παίρνουν ευχή οι αδιάφοροι κολόγεροι;
''Γέροντα έκανα αυτό, έχει ευλογία;;''

amethystos είπε...

Ο Αρσένιος κοινωνεί μόνον τούς αποτειχισμένους διότι θεωρεί τούς υπόλοιπους μαγαρισμένους;; Πιστεύει ότι μαγαρίζει καί δηλητηριάζει η Θ. Ευχαριστία;; Από τούς αιρετικούς τής υπόλοιπης Σερβίας; Στέλνει τούς χριστιανούς νά βαπτιστούν ,νά παντρευτούν, νά ταφούν, στούς μαγαρισμένους; Καί τούς καθαρίζει μέ τήν δική του άμωμη μετάληψη;; Αυτές οι αθλιότητες περιλαμβάνονται στήν εκκλησιαστική ζωή τού Αρσένιου;; Η μήπως τόν σταυρώνει γιά νά τίς υιοθετήσει καί κείνος;;!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή η αποκάλυψη που ερμήνευσε ο Μυτιληναίος είναι ένα βέβηλο βιβλίο αφου είναι ο πυρήνας της αιρέσεως ;

Ανώνυμος είπε...

Η Σερβία τό ξέρει καλά τί κάνετε εσείς εδώ ;

amethystos είπε...

Είναι ένα επικίνδυνο βιβλίο, τό οποίο όως καί τό Ασμα Ασμάτων χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή γιά νά μήν ερμηνευθεί κατά γράμμα. ΟΤΙ ΔΗΛ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΙΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή τί θέλεις νά πείς οτι ο Μυτιληναίος είναι ένας αντίστοιχος Γιανναράς ; Δέν είναι κακό νά μήν έχει κανεις ακούσει ένα μνημειώδες ερμηνευτικό έργο γιατί δέν ήρθε η ώρα νά τό κάνει , είναι κακό νά κρίνουμε κάτι που δέν ακούσαμε Εάν τό άκουσες αυτό αποκόμισες οτι αποκαλύπτει τον αντίχριστο ;

amethystos είπε...

Από τόν καρπό κρίνεται τό δένδρο. Δές τούς οπαδούς του.

Ανώνυμος είπε...

Από αυτό φαίνεται πόσο καλά γνωρίζεις τά περί Μυτιληναίου ,δηλαδή από το νά τον ταυτίζεις μέ Τρικαμηνά καί τους οπαδούς του απλώς καί μόνο επειδή ο χώρος που έδρασαν καί δρά ο επιζών είναι η Λάρισσα Τί Λωζάνη δηλαδή τί Κοζάνη !

amethystos είπε...

Ο Μυτιληναίος στήριζε τόν Θεολόγο καί τήν κενοδοξία του. Δέν είχε δύναμη δική του ο ανθρωπάκος νά τινάξει τήν ιεραρχία, όταν μάλιστα από αυτή ζητούσε τήν επανεκλογή του. Ηταν λέει μεγάλος χριστιανός. Κοιμόταν στό πάτωμα. Ο διάδοχος κοιμάται στό σπήλαιο. Χριστιανικά κριτήρια. Σημασία γιά τόν χριστιανό έχει πού αγρυπνά, όχι πού κοιμάται.

Ανώνυμος είπε...

Ο,τι πείς boss!